FAQ

FAQ’S

De FAQ’s betreffen meestal het uurtarief en de doorlooptijd van de zaak. Nadere informatie over het uurtarief treft u aan onder het kopje “tarieven” en over de doorlooptijd van een zaak bij het desbetreffende rechtsgebied.

Voorts betreffen de vragen vaak of er voldoende parkeergelegenheid is nabij het kantoor. Dit wisselt sterk en is niet alleen afhankelijk van het tijdstip van de dag. Er zit geen enkele voorspelbaarheid in. Af en toe is het mogelijk om voor de deur te parkeren, op een ander moment is het na 10 minuten nog niet gelukt om een plek te vinden. De dichtstbijzijnde parkeergarage bevindt zich in de Amstelstraat en heet “The Bank” (ca. 5 minuten lopen van het kantoor).

Tramlijn 4 vanaf het Centraal Station stopt vlakbij: Op de brug van de Prinsengracht, hoek Utrechtsestraat (ca. 2 minuten lopen van kantoor).

Onderstaand onderwerp behoort (gelukkig) niet tot de FAQ’s maar dient een plek op de website te hebben:

Klachten

Mocht u, om welke reden dan ook, klachten hebben over de dienstverlening van Rechta Advocatuur of over de hoogte van de declaratie, dan verzoeken wij u daarover contact met Rechta Advocatuur zelf op te nemen. Zij zal dan eerst met u in onderling overleg de kracht bespreken. Niet eerder dan dat eerst het onderlinge overleg heeft plaatsgevonden, zal zij u, indien daartoe de noodzaak bestaat, doorverwijzen naar haar advocaat-klachtenfunctionaris die de klacht in behandeling zal nemen.